[صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: سال 13، شماره 1 - ( بهار 1386 ) ::
جلد 13 شماره 1 صفحات 135-156 برگشت به فهرست نسخه ها
مبانی نظری و کاربردی یادگیری الکترونیکی
محمد آتشک
چکیده:   (16244 مشاهده)

با ظهور و پیشرفت فناوریهای ارتباطی و اطلاعاتی جهانی و تأثیرآن بر همه ابعاد زندگی بشرجهان وارد جامعه جدیدی به نام جامعه اطلاعاتی شدهاست. نظام آموزشی به عنوان مهمترین رکن هدایت کننده جامعه به سمت جامعه اطلاعاتی وتشکیل سرمایهانسانی در این فرایند مهمترین نقش را بر عهده دارد؛ تحقق این امر نیازمند به بازنگری در سیاستها وراهبردهای نظام آموزشی وجایگزین کردن مفهوم یادگیری الکترونیکیاست.در این مقاله مفهوم و نسلهای یادگیری الکترونیکی،ویژگیها،مزایاومحدودیتها،گروههایبرخوردار، اهداف،زیرساختهای مورد نیاز،روشهای طراحی و تحلیل یادگیری الکترونیکی بررسی شده است.

واژه‌های کلیدی: یادگیری الکترونیکی، اهداف یادگیری الکترونیکی، ویژگی های یادگیری الکترونیکی، مزایا و محدودیت های یادگیری الکترونیکی، گروه های برخورداآ m
متن کامل [PDF 269 kb]   (2030 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشی |
دریافت: ۱۳۸۵/۶/۱۵ | ویرایش نهایی: ۱۳۹۴/۷/۲۱ | پذیرش: ۱۳۹۴/۷/۲۱ | انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۱
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA code


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Atashak M. Theoretical and Applied Principles of Electronic Learning. IRPHE. 2007; 13 (1) :135-156
URL: http://journal.irphe.ir/article-1-65-fa.html

آتشک محمد. مبانی نظری و کاربردی یادگیری الکترونیکی. فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی. 1386; 13 (1) :135-156

URL: http://journal.irphe.ir/article-1-65-fa.html



سال 13، شماره 1 - ( بهار 1386 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی Quarterly Journal of Research and Planning in Higher Education
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 31 queries by YEKTAWEB 3781