[صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
شناسنامه نشریه::
چشم انداز نشریه::
اصول اخلاقی نشریه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
پایگاه های نمایه کننده

۱. پایگاه استنادی علوم جهان اسلام

2. پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی

3. بانک اطلاعات نشریات کشور

:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML تحلیل مقایسه‌ای نظامهای تضمین کیفیت آموزش عالی در جهان: وجوه اشتراک و افتراق در تجربه‌های جهانی
دکتر مقصود فراستخواه، دکتر عباس بازرگان ، دکتر محمود قاضی طباطبایی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی بازار محلی پارکهای علم و فناوری ایران
دکتر غلامعلی فرجادی ، پریسا ریاحی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تعیین خط‌مشی‌ها و عوامل اثرگذار در ارزشیابی درونی گروههای آموزشی: رویکردی براساس پویایی سیستم
آرش بهرامی ، غلامرضا یادگارزاده، دکتر کوروش پرند
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML کاربرد هزینه‌یابی مبتنی بر فعالیت در برآورد هزینۀ سرانۀ دانشجویی
معصومه قارون
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی مدل توسعه سواد اطلاعاتی در ایران
دکتر غلامعلی منتظر ، فرزین نصیری صالح، دکتر محمد فتحیان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی میزان کسب اطلاع از رشته های دانشگاهی در میان داوطلبان مجاز به انتخاب رشته درکنکور سراسری
بهشته عبدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML عوامل مؤثر بر کاربرد فناوری اطلاعات توسط اعضای هیئت علمی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران
مهدی مشهدی ، دکتر احمد رضوانفر، مهندس جعفر یعقوبی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی Quarterly Journal of Research and Planning in Higher Education
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 0 queries by